Tävling!

Nu kan DU vinna detta halsbandet =)



Allt du behöver göra är att bli medlem på GRATISBIO.SE och samla ihop lite poäng och/eller bli medlem på POINTSHOP.SE :)
(Jag kan se om du blivit medlem och är aktiv så du kan inte fuska.)
Blit du medlem på båda får du större chans att vinna.
Skriv en kommentar nedan om att du blivit medlem och skriv namnet du har registrerat dig under.
Om du tipsar om tävlingen i din blogg får du extra stor chans att vinna.
Jag har inte bestämt något slutdatum ännu, får se hur många det är som är intresserade.
Uppdaterar med slutdatum när jag har bestämt ett.
Hoppas att många vill ställa upp.
Är ni riktigt duktiga kanske jag slänger med lite mer saker förutom halsbandet.
Lycka till!

Kommentarer
Postat av: Linda

Jag är redan med i dom sen innan=/

Men jag är gärna med och tävlar om detta vackra halsband iallafall!

2008-08-25 @ 11:56:21
URL: http://lindaskriver.blogg.se/
Postat av: Annas tävlingsblogg

Har du avslutat tävlingen än??

2008-09-23 @ 22:07:55
URL: http://molnboanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0